Bedrijven

Nieuwe uitstraling voor Cargostore Worldwide

Londen- Vandaag heeft Cargostore Worldwide haar nieuwe bedrijfsuitstraling gepresenteerd dat moet zorgen voor een nieuw imago. Het nieuwe imago is zichtbaar in alles, van het logo tot het ontwerp van de website en meer. Cargostore is sinds de oprichting van het bedrijf in 2016 uitgebreid naar nieuwe marktsectoren, met name offshore wind en energie in verschillende nieuwe regio’s. Deze merkherziening heeft Cargostore dan ook ondergaan om zijn huidige marktpositie te weerspiegelen.

Het opvallende gele en blauwe logo van Cargostore wordt al sinds de oprichting van het bedrijf gebruikt en hoewel het logo wereldwijd wordt erkend, is de felgroene kleur van de DNV GL 2.7-1 offshore containervloot snel de moderne associatie met het merk geworden.

De groene DNV GL 2.7-1 containers van Cargostore zijn ontworpen met het oog op veiligheid, omdat ze ’s nachts goed zichtbaar zijn, vooral tijdens de barre weersomstandigheden die vaak offshore worden ervaren. De groene kleur staat centraal in het nieuwe merk en is zichtbaar in het dynamische nieuwe logo dat binnenkort te zien zal zijn op Cargostore containers over de hele wereld!

Cargostore is synoniem geworden met internationale normen en is uitgegroeid tot een toonaangevende leverancier van DNV GL 2.7-1 gecertificeerde containers die offshore wind, olie en gas en catering ondersteunen op locaties wereldwijd, van Taiwan, het Midden-Oosten en Europa tot de Golf van Mexico en in de VS en Afrika.
Cargostore is met succes uitgegroeid tot een toonaangevende wereldwijde leverancier van gespecialiseerde containertypes voor hulp- en hulpoperaties, afgelegen kampen en catering, mijnbouw en grootschalige evenementen. De ISO-containers van Cargostore die worden gebruikt in projecten op het land en op externe locaties, zullen ook groen worden geverfd in overeenstemming met de nieuwe uitstraling.

English translation
Today Cargostore Worldwide has announced a major rebrand unveiling a fresh new image for the company, visible in everything from their logo to the design of the website and more. Having expanded into new market sectors, most notably offshore wind and energy across several new regions since the company’s inception in 2016, Cargostore has undergone this brand overhaul to reflect its current market position.

Cargostore’s distinct yellow and blue logo has been with the company since its establishment, and whilst the logo is globally recognised, the bright green colour of the DNV GL 2.7-1 offshore container fleet has fast become the modern association with the brand, which is where the new brand aesthetic stems from.

Cargostore’s green DNV GL 2.7-1 containers are designed for safety as they are easily visible at night, particularly during the harsh weather conditions often experienced offshore. The green colour takes centre stage of the new brand and is visible in the dynamic new logo which will soon be seen on Cargostore containers across the globe!

Having become synonymous with international standards, Cargostore has grown to be a leading supplier of DNV GL 2.7-1 certified containers supporting offshore wind, oil & gas, and catering in locations globally from Taiwan, the Middle East and Europe, to the Gulf of Mexico and across the USA and Africa.

Cargostore has successfully grown into a leading global provider of specialised container types for aid and relief operations, remote site camps and catering, mining and large-scale events. Cargostore’s ISO containers used in onshore and remote site projects will also be painted green in line with the new branding.

Andrew Hart, CEO commented “The timing of the rebrand is perfect for the company bringing a fresh and modern look both as part of our recently established three-year growth strategy and our on-going commitment to providing our clients with highest quality of standards and service.”

Michael Coupland, Connection Capital LLP and Cargostore board member commented, “It’s exciting to see the evolution of Cargostore under Connection Capital and Andrew’s leadership, it’s great to see the team and company go from strength to strength as the company drives its next phase of growth”

Translate